بایوهازارد

طرفداران رزیدنت اویل

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

احتمال حضور کریس در رزیدنت اویل 7 کم است!


همانطور که در چند پست اخیرم در مورد احتمال منتشر شدن رزیدنت اویل 7 صحبت کردم، احتمال انتشار این عنوان زیاد بوده و ما تنها باید تا E3 2015 صبر کنیم تا ببینیم که آیا کپکام می خواهد که از این عنوان یا هر عنوان دیگری از رزیدنت اویل را رونمایی کند یا نه؟

اما حال که احتمال منتشر شدن رزیدنت اویل 7 زیاد هست و زیاد شایعه شده است که عرضه خواهد شد پس باید یکمی هم درمورد شخصیت ها احتمالی و احتمال شخصیت ها صحبت کنیم. کریس ردفیلد که اولین بار در رزیدنت اویل 1 شاهد حضورش بودیم پس از نسخه اول در نسخه پنجم دیده شد و مدت زیادی غایب بود. اما پس از آمدنش مدت زیادی پیشمان بود. ابتدا در نسخه پنجم بعد در رولیشن 1 و بعد هم که در نسخه ششم. شاید یکی از اشتباهات کپکام این بود که کریس رو پشت سر هم آورد توی بازی به گونه ای که حتی طرفداران دو آتیشه کریس هم کمی از این موضوع ناراحت شدند. تازه بعد از آن هم باز کریس رو توی ریمیک ملاقات کردیم و فقط توی رولیشن 2 ندیدمش که اگر میدیدم فکر کنم الان کپکام رو رو سرشون خراب می کردیم. (:

به هر حال همین کافیه که آقا کریس توی نسخه هفتم یکمی استراحت کنه البته با این حال احتمالش صفر نیست که در رزیدنت اویل 7 حضور داشته باشه شاید باز بیاد و دنبال جیک که احتماله حضورش خیلی زیاده بره یا نمی دونم هر کار دیگه ای ولی احتمالش کمه.

۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
VAHID REDFIELD

رزیدنت اویل افشاگری 2 - معرفی بری برتون



نام: بری برتون

ملیت: آمریکا

نژاد: سفید پوست

سال تولد: 1960

سن در رولیشن2: 51

حضور: رزیدنت اویل 1 - رزیدنت اویل 3 - رزیدنت اویل 5 - رزیدنت اویل رولیشن 2

ادامه مطلب...
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
VAHID REDFIELD

بالا رفتن احتمال انتشار رزیدنت اویل 7 - کپکام در روز های خوب به سر می برد.


کپکام دیشب علاوه بر آنکه از نسخه جدید رزیدنت اویل که منتشر شده است یعنی رزیدنت اویل رولیشن 2 ستایش کرد بلکه یک آمار هم بیرون داد. این بازی که از ماه فوریه همین امسال به صورت چهار اپیزود و سپس نسخه فیزیکی به فروش رفته یک میلیون فروش داشته است. این روز ها احتمال انتشار یک رزیدنت اویل دیگر با پیروزی کپکام در دو پروزه ریمستر و رولیشن 2 به گوش می رسد که خیلی انتظارش است که آن رزیدنت اویل جدید نسخه هفتم رزیدنت اویل باشد.

۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
VAHID REDFIELD

احتمال انتشار رزیدنت اویل 7


این روز ها پس از انتشار رزیدنت اویل رولیشن 2 که در پایان داستانی ادامه دار داشت که به زودی درمورد داستانش کاملا بحث می کنیم، احتمال بیرون آمدن رزیدنت اویل جدید بالا رفته است. اما چه رزیدنت اویلی؟


از یک سو استقبال خوب از ریمیک باعث میشه که خیلی ها به فکر یک ریمیک دیگه از جمله رزیدنت اویل 2 و سه و یا حتی رزیدنت اویل زیرو بیافتند که احتمالش به نظر من پایینه. البته احتمالش هم هست ولی اگر یک ذره فکر کنیم می فهمیم که کمی احتمالش پایینه. به این خاطر که طرفدارا منتظر یک چیزه جدیدن هرچند که ریمیک جدید می تونه جذاب باشه ولی چیزه جدیدی نیست.

اولا که باید بگیم علاوه بر احتمال ریمیک دیگه سه احتمال دیگه وجود دارد که اولیش رزیدنت اویل رولیشن 3 هست که به نظر احتمالش پایینه چرا که در نسخه دوم بیشتر چیز ها مشخص شد و حتی اگر نسخه سومی هم وجود داشته باشه فکر کنم بعد از نسخه هفتم رزیدنت اویل بیرون بیاد. علاوه بر اون در آخر رولیشن 2 داستان به گونه این تفسیر شد که به نظر ادامه دار میاد و ادامه دار به شکلی که داستان باید در نسخه اصلی باشه و دیگه داستان با تبدیل شدن الکس به ناتالیا به گونه ای جذاب شد که اگر در داستانی در نسخه ای فرعی بیرون بیاد حیف میشه و مسلما کپکام این رو می دونه.

دومین احتمال که باز هم احتمالش پایین است احتمال وجود یک نسخه فرعی دیگه است. احتمال این موضوع به دلیل اینکه انتظارات طرفداران برای رزیدنت اویل 7 خیلی زیاده پایینه و تنها می تونه یک شکست برای کپکام باشه.

واما احتمال آخر که از همه بیشتر احتمال منتشر شدن رزیدنت اویل 7 هست که خیلی ها دوست دارن این موضوع باشه. تا E3 2015 باید صبر کنیم تا ببینیم که واقعا این درسته که در لیست پرده برداری ها نامی هم از رزیدنت اویل 7 هست یا نه.

۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
VAHID REDFIELD

از گذشته به آینده و از کلاسیک به مدرن -پست ویژه-

از گذشته به آینده و از کلاسیک به مدرن

«پارت اول»

«نسلی نو»

ترس و وحشت توی سری بازی های رزیدنت اویل یک داستان بزرگ است که حال با گذشت زمان تبدیل به افسانه شده است. هیچ کس حتی این رو به عنوان احتمال قرار نمی داد که روزی بازی ای که نسلی جدید از بازی ها با سبکی جدید بود به همچین بازی ای که تنها ترسش زامبی های بی اهمیت باشد، تبدیل شود. چرا بی اهمیت؟ چون چند ها راهکار با ده ها اسلحه و صد ها تیر در اختبار داری. علاوه بر آن می توانی هر لحظه که بخوای آنها که بی اهمیت هستند را کنار بگذاری و از کنارشان بدون هیچ گونه ترسی حرکت کنی یا به قولی از دست آنها فرار کنی. ولی چه فراری؟ زمانی که از چیزی ترسی نداری چرا به رد شدن از آن و گذشتن از آن بدون اهمیت، می گوییم فرار؟

نکته مهمتر وجود منابع سلامتی هست که زمانی برای بدست آوردنش اشکت سرازیر می شد حال می مانی که کجا جایش بدی. هر لحظه از مرگ به تولد می روی بدون اینکه زحمتی بکشی. ضربه های بزرگترین دشمنان داخل بازی هم برایت نه ترسی دارد و نه مشکلی. چرا که ده ها بار می توانی زنده شوی. حتی اگر هم بمیری باز هم از همان جا بیدار شده و به مبارزه می پردازی. خیلی ها این را نکته ای مثبت می دانند ولی من اینگونه فکر نمی کنم. شاید کمی خسته ات کند که باز هم همان کاری رو که قبل از مرگ انجام داده ای باز هم انجام بدی ولی پس چرا ما در زندگی روزمره ی خودمان بارها کاری را انجام می دهیم ولی باز هم خسته  نمی شویم؟ حتی گاهی کارهای تکراری باعث پیشرفتمان هم می شود. 

چندین بار مردن در یک صحنه ای ترسناک و خوفناک و پیروز شدن بعد از مدت ها مبارزه و شکست بهتراست از اینکه همان لحظه دشمنت را مغلوب کنی و از صحنه بگذری. حتی اگر هم شکست بخوری ولی دوباره بیدار شوی باز هیچ شیرینی ای وجود ندارد چرا که اصلا شکستی در کار نبوده. توی دنیای امروز اگر کسی شکست بخورد باید از صفر شروع کند حتی بیشتر اوقات به نفعش خواهد بود ولی ما که از صفر شروع نمی کنیم پس چرا شکایت داریم؟ شاید گاهی اوقات پیشنهاد های بعضی افراد نه تنها به پروژه ای سودی نمی رساند بلکه موجب ضرر آن هم می شود. شاید حتی اگر دقت در این نکته کمی بیشتر بود که پس از مرگ دوباره راه بیشتری طی کنی تا به هدفت برسی می توانست باعث بهتر شدن اوضاع باشد.

ادامه مطلب...
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
VAHID REDFIELD

تصاویر زیبا از کلیر و مویرا


در این پست از وبلاگ چندتا از زیبا ترین تصاویر از کلیر و مویرا در بازی رزیدنت اویل رولیشن 2 رو برای شما آماده کرده ام تا از دیدن و دریافت آنها لذت ببرید. در این وبلاگ تصاویر در مورد شخصیت های مختلف رزیدنت اویل و یا ولپیپر های HD و زیبا از این سری بازی ها یا سری فیلم های رزیدنت اویل قرار خواهد گرفت. برخی از آنها جنبه خبری دارند برای مثال تصاویری از نسخه جدید رزیدنت اویل منتشر می شود و ما آنها را در اختبار شما می گذاریم. برخی دیگر مانند این پست جنبه لذت بردن از تصاویر زیبا و به یاد ماندنی را دارد.


در ادامه مطلب با ما همراه باشید و از دیدن تصاویر این دو شخصیت پر طرفدار لذت ببرید.

ادامه مطلب...
۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
VAHID REDFIELD

رکورد شکنی رزیدنت اویل ریمستر HD


کپکام اعلام کرد که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil HD از زمان عرضه در ماه ژانویه تا کنون بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است. این بازی 20 دلاری برای بیشتر پلتفرم‌ها شامل Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4, و PC عرضه شده بود.

Resident Evil HD همچنین توانست رکورد پرفروش‌ترین بازی در روز اول را در PlayStation Network جا به جا کند. این رکورد برای آمریکای شمالی و اروپا است.

این بازی همچنین موفق شد تا سریعترین فروش دیجیتالی تاریخ کپکام را در آمریکا و اروپا از آن خود کند. موفقیت Resident Evil HD همچنین به کل سری Resident Evil کمک کرد تا فروش کلی خود را تا 31 مارس به بیش از 65 میلیون نسخه برساند.

نسخه‌ی اصلی Resident Evil در سال 1996 و توسط استاد سبک ترس، شینجی میکامی ساخته شده بود. در نسخه‌ی بازسازی شده عناصر جدیدی مانند کنترل بیشتر بر روی دوربین و همینطور جلوه‌های بصری بسیار بهتر اضافه شده اند.


۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
VAHID REDFIELD

رزیدنت اویل افشاگری 2 - معرفی کلیر ردفلید


نام: کلیر ردفیلد

ملیت: آمریکا

نژاد: سفید پوست

سال تولد: 1979

سن در رولیشن2: 32

حضور: رزیدنت اویل 2 - رزیدنت اویل کد ورونیکا - رزیدنت اویل رولیشن 2

ادامه مطلب...
۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
VAHID REDFIELD

از گذشته به آینده و از کلاسیک به مدرن - پست ویژه -


سلام عرض می کنم خدمت دوستان رزیدنت اویلی عزیزم. اومدم تا به اطلاعتون برسونم که همیشه یک پست ویژه برای وبلاگ خواهیم داشت که در چند قسمت در موردش صحبت می کنیم. یعنی بین مطالب معمولی هر چند وقت یک بار از این پست ویژه یک قسمت را در یک پست می گذاریم و پس از اتمام تمامی قسمت های یک عنوان به سراغ عنوان جدید برای پست های ویژه خودمون می ریم.


به زودی اولین پست ویژه سایت با عنوان «از گذشته به آینده و از کلاسیک به مدرن» شروع می کنیم که احتمال می ره در قسمت های زیادی در موردش مطلب بگذاریم.به امید دیدار.

۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
VAHID REDFIELD

معرفی رزیدنت اویل رولیشن 2


 معرفی رزیدنت اویل رولیشن 2

ناشر: کپکام

توسعه دهنده: کپکام

نویسنده و کارگردان: TBA

ژانر: ترس و بقا

موتور گرافیکی بازی: TBA

پلتفرم ها: PC , PS3 , PS4 , PS VITA , XBOX 360 , XBOX ONE

تاریخ عرضه: 2015 

ادامه مطلب...
۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
VAHID REDFIELD